środa, 6 lutego 2013

Podsumowanie dnia

Dzisiaj cały dzień w domu, rano szybkie zakupy- trzeba było wypełnić lodówkę "zdrowym" jedzeniem bo świeciła pustkami a potem odpoczynek. Muszę dokupić jeszcze kilka rzeczy, ale najpierw zrobię listę czego będę jeszcze potrzebować. Wieczorem byłam biegać, ale strasznie mroziło, dlatego dzisiaj 35 min. Ile km nie wiem, chciałam zainstalować sobie endomondo ale nie mam internetu muszę jechać do salonu i wyjaśnić to wtedy będę mogła dokładnie widzieć ile przebiegłam i w jakim czasie.
Dzień zaczęłam od II śniadania bo wstałam po 11 :)
Kurczę potrzebuję więcej motywacji do ćwiczeń w domu.
Wole siedzieć przed laptopem niż ćwiczyć...hmm muszę ruszyć tyłek ! :D

    Dzisiejsze menu + kilka fotek:
*Koktajl z banana, kiwi, malin i jogurtu naturalnego
*Zupa z soku pomidorowego z kurczakiem brokułami i grzankami z ciemnego chleba
*Jogurt naturalny z pomarańczą i granolą
*Serek wiejski z pomidorem rzodkiewką i ziołami prowansalskimi








1 komentarz: